خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به بالا پایین Creatiniana کمک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی به بالا پایین Creatiniana کمک

خون درمان آلودگی می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی پایین بیمار Creatiniana AltaNombre کمک کند: کیان تیم Tongfu

جنسیت: مرد

سن: 57 سال

بیماری کلیه نفروپاتی دیابتی

کیان 13 سال پیش مبتلا به دیابت تشخیص داده شد، و او دارو سال های طولانی و انسولین طول می کشد تا کنترل سطح قند خون، اما اثرات آشکار نیست. قند خون خود را نمی تواند حفظ ثبات است. همانطور که می دانیم، بسیاری از سال به دیابت نمی تواند کنترل شود، آن را باعث آسیب کلیه و منجر به نفروپاتی دیابتی.

در سال 2015، آقای کیان شروع علایم التهاب در بدن و تاری دید، و غیره بنابراین او را به یک بیمارستان محلی برای معاینات آمد. گزارش از آزمون نشان داد که ++ پروتئینوری، سرم کراتینین 175 umol / L، و او مبتلا به نفروپاتی دیابتی و اختلال عملکرد کلیوی تشخیص داده شد. با این حال، بعد از یک سال از درمان در بیمارستان های محلی، موفق به بهبود وضعیت او، پروتئینوری هنوز 2+ با افزایش کراتینین 185 umol / L، برای درمان منظم، او در بیمارستان Shijiazhuang شرکت وارد بیماری های کلیه برای درمان سیستماتیک پزشکی چینی.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بزرگترین بیمارستان کلیه تخصصی در چین است، چندین روش های درمانی چینی برای اصلاح همه نوع از بیماری کلیه وجود دارد. پس از آقای کیان به بیمارستان ما آمد، ما انجام مشاوره متخصص به تجزیه و تحلیل دولت خود را، و سپس یک برنامه درمانی سیستماتیک بر اساس شرایط خود ساخته شده است.

درمان منظم شامل درمان و آلودگی خون "چهار یک" درمان، این درمان را به عنوان اصلاح نفروپاتی دیابتی خود را از ریشه.

اول، درمان آلودگی خون استفاده شده است برای کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد و پاک کردن خون خود را، پس از آن عرضه عناصر ضروری ترین خون، که می تواند به کلیه خود را تقویت و ایجاد یک محیط خوب خون برای پردازش بیشتر.

دوم، ما درمان "چهار یک" درمان (از جمله میکرو چینی پزشکی osmtoerapia، حمام درمانی پا، بیماریهای دهان چینی، Maikang میکس) را ببینید، ممکن است گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون کمک می کند ، که می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه حمل، این می تواند توانایی ترمیم خود سلول های ذاتی کلیه بهبود و بهبود عملکرد کلیه ریشه. و دیابتی همچنین می توانید از ریشه کنترل می شود.

پس از درمان منظم از 35 روز درمان با آلودگی خون و درمان "چهار یک" درمان hosptial ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری، وضعیت آن پیشرفت های بزرگ است. پروتئینوری او منفی می شود، و سطح کراتینین سرم کاهش می یابد به 125 umol / L تمام علایم شدید خود را به خوبی کنترل می شود.

کیان خیلی خوشحال برای دیدن اثرات درمانی آن پس از مصرف درمان سیستماتیک چینی است، او گفت: آن درمان ادامه خواهد داد. ما باور داریم که شرایط خود را می تواند بهتر و بهتر، نفروپاتی دیابتی در نهایت می تواند معکوس شود.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از درمان نفروپاتی دیابتی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، ما می تواند به کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: